KULTTUURIENVÄLISEN OSAAMISEN KEHITTÄMINEN ASIAKASPALVELUSSA
Onko hyvällä asiakaspalvelulla kansallisuutta?
Miten viestini menisi perille? Repertuaarini on jo käytetty - mistä lisävinkkejä?
Miten huomioin asiakaskunnan monimuotoistumisen palveluprosessien kehittämisessä?
Olisi ihanaa saada uusia ideoita sähköpostiviestintään ulkomaisten asiakkaiden kanssa!
UNIDOSIN KOULUTUKSISSA tiedostat, pohdit, testaat ja kehität asiakaspalveluosaamistasi kulttuurienvälisessä ympäristössä.
"Ohjaajan onnistuneiden käytäntö-teoria yhdistelyjen seurauksena tuli "aivan"-elämyksiä. Eli kun joku oli kertonut esimerkin käytännössä, koulutuksen vetäjä osasi vetää esimerkin yhteen teorian tai laajemman yhteyden kanssa."
Osallistuja Kansainvälisten asioiden henkilökunnalle suunnatussa koulutuksessa, kevät 2008. Koulutuksen tilaajana oli HERA (Helsinki Education and Research Area, www.hera.fi)
"Kiitos päivästä. Olen saanut paljon uusia ajatuksia & ajattelutapoja. Erityisen mielistynyt olin madame Eila de Botuan värikkääseen ja hehkuvaan persoonallisuuteen, niin verbaalisessa kuin visuaalisessakin esiintymisessä. Kiittäen xx."
Osallistuja museoiden henkilökunnalle suunnatussa Alertum Oy:n tilaamassa koulutuksessa Kulttuurienvälinen viestintä asiakaspalvelussa.